Landing page
-
DESIGNЧто такое целевая страница (Landing Page)?
-
Анатомия посадочной страницы5 Topics|1 Quiz
-
Формулы для построения посадочных страниц4 Topics
-
Правила использования лендинга1 Topic
-
Этапы перед созданием лендинга3 Topics
-
Типы целевых страниц3 Topics
-
Виды целевых страниц4 Topics
-
Структура лендинга34 Topics|1 Quiz
-
Заголовок лендинга: оффер с УПТ
-
Подзаголовок
-
Форма заказа / лид-форма
-
Призыв к действию
-
Фотографии товара /фон
-
Слайдер для лендинга
-
Меню/шапка
-
О компании / проекте / продукте
-
Для кого предложение — описание ЦА
-
Блок преимуществ
-
Сравнение с аналогами
-
Этапы работы
-
Пример результата
-
Цены
-
Расписание
-
Призыв к действию — СТА
-
Отзывы
-
Партнеры и клиенты
-
Видеообзоры
-
FAQ
-
Контактные данные
-
Команда
-
Факты и цифры
-
Сертификаты, лицензии
-
Портфолио
-
Подвал лендинга/футер
-
Кнопки соцсетей в футере лендинга
-
Таймер на лендинге
-
Всплывающие окна
-
Виджет обратного звонка
-
Акция, ограниченное предложение, дефицит
-
Лид-магнит для лендинга
-
Страница благодарности и страница апселла для лендинга
-
Кнопки лендинга
-
Заголовок лендинга: оффер с УПТ
-
CopywriteWhat is landing page?1 Quiz
-
Types of landing pages11 Topics|1 Quiz
-
Anatomy of landing page11 Topics|1 Quiz
-
Formulas of landing pages1 Quiz
-
Tips for good landing pages1 Quiz
-
DevelopmentАналитика2 Topics|2 Quizzes
-
Список полезных плагинов и библиотек для работы с лендингами3 Topics
-
Верстка2 Topics|1 Quiz
-
UX for developers1 Topic
-
Customer avatarАватар клиента1 Quiz
Participants 286
- Anna
- Popova
- * * * 💷 Ваш аккаунт пополнен на 71598.36р. Подтвердите средства по ссылке: https://professionalheights.com/uploads/wntrxn.php?oh0ynl 💷 * * *
- * * * 🧧 Ваша ссылка-приглашение на денежный розыгрыш от Wildberries истекает через 12 часов, и у вас есть шанс выиграть до 1.000.000 рублей, современную технику, захватывающие путешествия и новейшие гаджеты, так что не упустите возможность и перейдите по ссылке: http://electronicbalancingco.com/uploaded/yvyufe.php?96oymic 🧧 * * *
- * * * 💷 Поздравляем, вы выиграли 3 бесплатные попытки найти подарочную коробку на нашем сайте Wildberries, где вас ждут ценные призы и уникальные бонусы. Переходите по ссылке: http://masonrthomas.com/upload/aqmaqq.php?0oo7sh (действует 24 часа) 💷 * * *
Body copy
20.01.2022
A clear idea of the direction your copy needs to take and what it needs to do, including:
• Focus on the conversion goal of the page
• Speak to your target audience
• Address them where they are in the buying cycle
• Highlight the benefits of your offer
• Use keywords and/or keyphrases
• Have a headline that captures the visitor’s attention and compels her to continue reading
You need to split the task of writing the body copy of your page into bite-sized chunks to make it easier to get the job done.
Benefits: The easiest way to reach your conversion goal is to outline the benefits of your offer. They must be kept in mind as you write all your copy. Focusing on benefits helps you write your copy in a way that accomplishes everything else the copy needs to do.
Features versus Benefits: It’s important to understand the difference between benefits and features will reduce. Benefits are what your customer wants, features deliver the benefits. Feature – Three times the travel points. Benefit – Spend more time on the beach. Benefits and features go hand-in-hand, but prioritizing benefits in your copy will deliver better results.
Sub-Headings – Interest: Sub-headings are the mini-headlines for each section of your copy. If the job of your headline is to get the customer to stay on the page, your sub-headings’ role is to generate interest in enough to get them to read the content that supports it.
Paragraph Copy – Desire: While all your copy should use as few words as possible, nowhere is this more important than in your paragraph copy. If your headlines and sub-headings have done their jobs, you now have the reader on a path towards your goal.
Bullet Points: If you have more than a few benefits and/or features that you want to express, they can get lost in a paragraph. But bullet points give each of them their own special place on your page. Numbered bullets help prioritize your points.
Testimonials: Testimonials are one of the most powerful content delivery devices. Customers believe what other customers say far more than they believe what marketers say.
Customer Reviews: Similar to testimonials, you can use customer reviews instead of straight copy to express some of what you want to say.
Images: Images are worth a thousand words, but only if they are used properly. Any image, video or graphic you choose must play a role in moving the customer along the conversion path of your page. Use them to demonstrate a benefit.